Discapacidad e Inclusión, un desafío para la Educación Física en Chile
DOI:
https://doi.org/10.5027/jmh-Vol18-Issue1(2021)art98Abstract
Objetivo: Comentar el gran desafio que implica para la Educación Física en Chile implementar y fortalecer programas orientados a discapacidad e Inclusión.
Puntos destacables:
- Se analizaron las mallas curriculares de las Escuelas de Educación Física en Chile.
- Existe un bajo nivel de formación en el área de la Discapacidad y la Inclusión en Educación Física.
Downloads
Published
2020-09-22
How to Cite
1.
Muñoz Hinrichsen FI. Discapacidad e Inclusión, un desafío para la Educación Física en Chile. Journ. M. Health [Internet]. 2020 Sep. 22 [cited 2024 Dec. 22];18(1). Available from: https://jmh.cl/index.php/jmh/article/view/98
Issue
Section
Comments
License
Copyright (c) 2020 Journal of Movement & Health
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Authors retain the copyright to their works, granting the Pontificia Universidad Católica de Valparaíso the protection of the economic rights. The work is published under a CC BY-SA 4.0 license, allowing for its dissemination.